Saya Nak Tengok Cerita Kartun

Suka tengok kehebatan tarzan yang bergayut di celah-celah pokok yang sepertinya mempunyai kekuasaan hebat yang tak mungkin. Dalam pada itu Datin Seri Shahida jujur mengakui cerita tersebut amat menyentuh hatinya.

Pin Oleh Khadijah Adzam Di 3d Animation Ilustrasi Karakter Film Animasi Kartun

Itu pun disebabkan kami dapat tiket percuma.

Saya nak tengok cerita kartun. Tunggu okbaca sampai abisjangan ngelat. Menggigil-gigil saya tutup semua pintu kedai. Saya betul-betul terkejut dan panik.

Hahahaha khinzir tu watak kartun je. Saya berdoa agar haiwan itu tak datang dekat dengan saya. Sebab mereka meletakkan had berfikir.

Tapi buat masa sekarang ni ekonomi tak stabil makanya pembelian tiket wayang hanya dibuat 2 kali setahun. Harini aku nak bawa korang semua kembali ke zaman kanak-kanak korang. Kita tak sentuh dia pun Adam.

Dan bila dah ada anak ni lagilah asyik la tengok kartun je manjang. Tetapi mereka orang luar bukan keluarga Anwar. This video is unavailable.

Saya juga tak ketinggalan nak menonton karton ni bila free. Terus lari masuk ke dalam kedai runcit saya yang bersambung dengan rumah. Saya Nak Tengok Anak Saya Sudahlah Dibedah Ibu Berstatus PUI Terpaksa Dipisahkan Dengan Anak Doktor Kongsikan Cerita.

Jadi apa nak buat supaya anak-anak. Kenapa saya kata macam tu. Tu pun untuk husband tengok movie dan anak tengok kartun kadang-kadang.

Pasti ramai kan yang suka tengok cerita kartun tarzan. Walaupun grafik dulu takdalah cantik mana kalau nak dibandingkan dengan sekarang. Aku dak-dak 90-an dan zaman aku membesar tu banyak juga aku tengok kartun.

Sejujurnya filem ni sangat menyentuh hati sayasetiap lontaran kata amat memberi maknasaya belajar hari ni daripada skrip yg terus menusuk ke hati Allah izin belum tentu Allah RedhaHidayah takkan datang kalau tidak dicarisaya menangis menonton bukan kerana. 07-02-2021 Ibu ayah mesti sejuk hati kalau anak-anak suka membaca buku. Sudahlah dibedah ketika melahirkan anak kini ibu yang berstatus PUI ini terpaksa di bawa ke bilik isolasi seorang diri dan berpantang sendirian tanpa suami.

Saya pun dah ada iflix dekat rumah. Dah nama pun budak-budak kan takkan kau nak tengok berita pula hahahaBila ingat balik kartun dulu-dulu rasa nostalgic gila kot. Kalau husband nak tengok movie kene tunggu anak tido dulu sebab saya tak suka bagi anak tengok movie mengarut-ngarut ni.

24-07-2017 Ada satu hari adik aku Amal saja menyakat Amir. 18-07-2019 Saya keluar nak tengok kenapa bising sangat. Mereka nak lihat saya melututdan malukan saya.

Bercerita tentang falsafah ini saya pernah tengok cerita kartun The Peanuts ada satu babak yang dibikin secara homour Charlie Brown berbincang dengan kawan-kawannya tentang karya Mark Twain dan dia kena buat tugasan cari buku Leo Tolstoy. SRM - April 7 2020. Tak nak tengok lama lama.

Sinopsis Film Sing 2016. Tapi nak bagi anak suka buku bukannya mudah lebih-lebih lagi kalau anak kita jenis susah nak duduk diam Bila bagi buku dia selak-selak macam tu je. Nampak tak berminat langsung berbanding dengan kalau tengok TV main game permainan dan sebagainya.

Skip navigation Sign in. Itu yang mereka mahu. Ok lepas belek-belek tepat jam 2 kami sampai cerita yang ada dan menepati masa dan tontonan umum untuk kanak-kanak adalah cerita Sing Adam tanya ibu kita nak tengok cerita khinzir ni ke.

Katanya dalam wawancara di. Tengok kartun macam budak kecil adalah ungkapan yang di ucapkan oleh seorang yang kuno atau berfikiran cetek. Amir tengah elok elok tengok TV cerita kartun Amal boleh saja-saja cakap sambil tunjuk kat pintu Mir tengok tu kawan hang dah sampai dah sambil jari tunjuk kat pintu terus ke bawah.

Saya jarang tengok filem melayu dan jarang juga tengok wayang kecuali bawa anak2 tgk cerita kartun. Nak tau macamana aku dapat tiket free ni. Tak sangka betul saya dua ekor harimau tu ada kat tepi jalan raya.

Tapi selalunya kami akan tengok cerita yang ok je la. Sukanya tengok cerita upin ipin. Sejujurnya filem ni sangat menyentuh hati sayasetiap lontaran kata amat memberi makna.

Saya tak nampak rasionalnya mereka kata macam tu. Tengok kartun macam budak kecil. Dulu masa kecik-kecik saya suka sangat tengok citer tarzan.

Tu pandangan peribadi saya. Saya jarang tengok filem melayu dan jarang juga tengok wayang kecuali bawa anak-anak tengok cerita kartun. Saya sukasaya suka hehehehe kartun ini faforit aku bangetpenghilang segalanyaapa lagi sama ipin betulbetulbetul bagus ceritannya tapi aku gak suka kalau aku ketinggalan nntn upinipin tpi klau udh nntn kartun upinipin diem di.

Bukan sahaja beliau bahkan anak-anak turut menangis. Ia adalah sebuah filem berfalsafah ok bab yang ini saya nak cerita panjang sikit. Dan kalau tengok kartun untuk anak pulak boleh 1-3 kartun je sekali.

Ghim Của Gaming Starlight 7 Kia Tren Boboiboy

Handsome Boboiboy Di 2021 Film Anak Kartun Pahlawan Super

Pin Oleh Fall Di Boboiboy Film Anak Film Animasi Gambar Animasi Kartun

Trio Cool Film Anak Kartun Gambar Animasi Kartun

Pin On Boboiboy

Finally A Group Photo Hai Korang Dah Lama Tak Upload Gambar Beramai Kami Semua Berkumpul Untuk Meraikan Boboiboy Halilin Film Anak Kartun Tsundere

Pin Oleh A Di 3d Animation Kartun Karakter 3d Lucu

4 583 Likes 357 Comments Boboiboy Boboiboy On Instagram It S Cool To Be The Electric Boy Petir Memang Kuat Dan Heb Film Anak Kartun Cerita Seram

Tanggal Lahir Boboiboy Pesan Teks Lucu Teks Lucu Kartun

Boboiboy Aesthetic Gambar Animasi Kartun Film Bagus Gambar Karakter

Gopal Vs Abam Youtube Gambar Lucu Film Anak Film Animasi

Geng Kuasa Season 1 Watak Kartun Gambar Animasi Kartun Animasi

Pin Oleh Như Yến Di Boboiboy Film Anak Kartun Gambar Animasi Kartun

Pin Oleh Maddy Di Boboiboy Di 2021 Ilustrasi Karakter Ilustrasi Komik Gambar Animasi Kartun

Pin On Boboiboy

It S Not What You Think Fang X Boboiboy Slow Update Maafkan Aku Anime Galaxy Galaxy Movie Boboiboy Anime

Ada Satu Cerita Seram Ni Sorang Budak Minta Ayah Dia Jenguk Bawah Katil Jika Ada Monster Ke Tidak Ayah Dia Tersengih Ta Film Animasi Film Anak Cerita Seram


LihatTutupKomentar