Tengok Tu Nak Idola Bapak

Kalau nak apa-apa takder la meraung dan meragam. Dont press dat message mods box dm pmmeurpeepee use manual old school way of.

Ghgzq9ptv6ollm

Ada juga tengok emak bapak cool giler anak-anak mengamuk dalam supermarket nakkan apa-apa.

Tengok tu nak idola bapak. Tak sangka pulak yang dia jadi Goal Keeper. Dalam rakaman itu kelihatan gelagat bapa dan anak kecil berbual sambil gelak sakanNampaknya mereka sedang duduk di dalam kereta. Air dia makan dia.

Nombor tiga main chess. Pemain-pemain yang lain semua besar besar. Bapak kawan aku ni seorang askardia ni bertugas Kat serawakjauh la dari rumah dia Kat Ampang Kawasan rumah setingan Kat taman nirwanabapak dia kalau balik pon sebulan sekali gitukawan aku ni dengan mak adik dengan abang dia la yang dekat rumah tutapi deorang semua ni takut kalau nak tidur dalam balik jadi kawan aku ni dengan mak dengan adik dia tidur Kat ruang tamu rumah.

Anda boleh lihat video tersebut di bawah. Aku sengaja lentikkan bontot masa tu dan masa aku nak kembali berdiri pun aku lentikan bontot lagi. 3hari bapak xjumpak anak2 balik dari penang teroih usung bawak anak2 jumpak bapak kt set shooting.

Biarpun begitu apa. Semua kedai nak masuk. Tengok gaya macam dah kena sex grooming budak ni ciap Akhi.

Tiga langsung isterinyalagi dahsyat. Bapak ikat mulut tu karang aaa. Kiranya bapak dia nk tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu.

Rupa rupanya dia haha. Kalau tak bawak jumpak memang bapak xdak masa la nak spendtime layan ank2 diabalik shooting 5 6pgi anak2 duk lenatakkan nak gerak bgun. Bapak dia dah gila.

Jadi lepas tutup kedai aku pun jalan balik ke rumah. Pastu bapak dia trus bangun gi tandas. Rumah mak bapak aku.

Tapi bila tengok dia main. Telefon jangan bagi lama. Rerupanya dia aim aku hari tu.

Jangan Paksa Anak Tengok Buku Anak kecil lagi macam ni jangan paksa dia tengok buku. Bedah tak sanggup nak tengok dia pejamkan mata. Bak kata orang kelantan nngetak bulu.

Pada masa sama tidak kurang juga yang menyamakan penempatan MAEPS itu sebagai asrama bapak-bapak. Pergi pasar dengan Adra tadi sorang aunty cina tu bagi tips cara ajar anak. Komen seperti orang yang tak ada otak dan tak ada agama apa yang diaorang cuba nak sampaikan kat sini sepertinya isteri saya berzina dengan orang lain Sebagai seorang bapa sudah semestinya Azirul terguris dengan komen-komen yang tiada moral itu.

Paling-paling merengek pelan-pelan jeAllah pun tahu emak bapak deme ni jin jahat mudah meraasuk jadi anak-anak light2 je mengada-ngada nak apa-apa. Tapi dalam hati Bedah teringin gak la nak tengok. Ada kawan Abang tu Jamil juga namanya.

Merah padam muka bangla tu aku tengok. Bila aku tengok balik aku macam kenal je budak tu. Aku sekarang ni penuh dengan entertainment.

Then family tu pun nak balik. Semua hujung jari tinggal nak klik. Kak Tipah Nak Tengok Wayang ye.

Pas tu bini aku dating dan dia bagi tau dia nak pi supermarket kejap. Pastu acah-acah tanya pakcik tu dah bayar eh. Dia kata kat aku jangan stim tengok bontot Sha tu.

22032021 Dia bagi RM5 bapak dia tolak. Menurut memori aku la ada beberapa aje benda yang bapak aku buat sebagai entertainment dia. Sebelum blah bini aku gurau2 kat aku dan Sha.

Malam tu pulak aku tutup kedai sorang-sorang. Dia tahu bapak dia dok buang tebiat. Bos aku tak dapat datang sebab ada dinner dengan client.

Nak nangispasrah Bapak. 220 votes 50 comments. 2-3 kali Kak Mah pandang bapak aku 2-3 kali jugak la jadi camtu.

Kakak dia la yang bayar semua. Asal dia pandang je badan Kak Mah terkejut macam kena renjatan elektrik gitu. Bapak aku nak baca Misteri Naga.

Jangan kata orang lain mak bapak sendiri pun tak boleh sembarangan memegang menyentuh mencium bahagian berkenaan. Tengok je lah contoh lelaki dari negara seberang ni disebabkan teman wanitanya selalu tuduh dia curang dan suka bawa perempuan lain naik motor lelaki bernama Khoirul Anam ni terpaksa buat sesuatu. Begitulah juga dialami oleh selebriti terkenal Diana Danielle yang membuatkan netizen terhibur melihat gelagatnya ketika ingin membeli barang.

Their other activities. Haih dengki tu dah satu boleh pula nak bagi komen biadap. Tapi Kak Mah takleh pandang langsung wehh bapak aku.

Ntah apa yang dia nak beli aku tak kisah sebab dalam kepala otak teringat si Sha tu lancapkan aku je. You kena selalu tanya dia. Nombor dua baca The Star.

Tiba tiba mata aku ni gatal pulak nak pandang sorang budak ni. MADU TIGA 1964 Eh Eh. Anak dia 2 orang master.

179k members in the malaygonewild community. Macam harini you pergi pasar. Bebenang tersebut mendapat perhatian warga Twitter yang rata-ratanya meluahkan rasa tidak puas hati dan bercadang untuk membuat laporan polis terhadap papa_idola_semalaya.

Susah aku nak concentrate tengok tv. Mira Filzah Raih Lebih 250 Ribu Likes. Batang aku memang dari tadi dah tegang.

Bapak aku pun terkejut bila tengok dia. Fyp foryou maepsserdang She Share Story for Vlog - 山口夕依. Sorang kerja kat China sorang kat Hong Kong.

8032021 Ok back to the story bila bapak aku naik tu Kak Mah nak tengok laa bapak aku macam nak tegur laa kan. Siap pukul tampar. Pastu dia bagi rm5 kat bapak dia.

Dalam ramai-ramai pemain tu dia antara yang terkecik tau. Budak-budak ni puji satu la. Nombor 4 ajar kitorang melukis.

Semua girl macam tu. Kamu selalu tuduh aku bawa cewek lain kalau motorku dah modify macam ni kamu masih nak tuduh aku lagi aku lelaki setia.

Apalah Sangat Iphone Tu Untuk Neelofa Netizen Naik Melvat Tengok Marketing Mvrahan Hafiz Mahamad Dan Syafiqah Aina Rose Merah

Nazimiqram Nazimiqram Twitter

Akhi Fairuz Al Jengkawi On Twitter Terima Kasih Tik Tok Yang Banned Terus Acc Berkenaan Kita Nantikan Pula Tindakan Dari Pihak Yang Berwajib

Kampung Style Home Facebook

Aida Azlin On Twitter Busy Princesses Ruling Their Empire Through Their Smart Phones

Kingbob Gaming Welcome To The Stream Guysek Facebook

Ayah Idola Terdekat Saya

Zaman Ex5 Naik Sebelum Ysuku Meletup Moto Masih Hidup Uwu 9gag

Kongsi Video Cium Mulut Adik Angkat Netizen Mohon Pdrm Ambil Tindakan Terhadap Papa Idola Tun Carlos

Cerita Kedai Kopi Photos Facebook

Siapa Idola Anda Justkhai

Ayat Ayat Cantik Community Facebook

Bapa Tetap Idola Remaja Awet Muda Norman Hakim Undang Cemburu Kisah Dunia

Hiburanbaru 12 23 17

Tiket Konsert Ed Sheeran Dah Sold Out Ini Cara Untuk Tengok Idola Korang Nyanyi Live Depan Mata

Abang Bukan Idola

Terpandangkan Bapa Anak Tak Jadi Sedih Walau Tiada Iphone Xs Max Orang Pernah Panggil Ayah Doraemon Viral Mstar

Wanita Hamil 8 Bulan Teringin Kuey Teow Selepas Tengok Video Khairulaming Malangnya Cubaan Suami Masak Gagal Tak Sangka Idola Siap Hantar 3 Menu Air Tangannya Boleh Bercerita Kepada Anak Cucu Viral Mstar


LihatTutupKomentar